You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
מכבי פתח תקווה - הנתנייתי שמצטרף לסגל מאמני המחלקה
אתגר גדול מחוץ לנתניה. יוסי בן שטרית (צילום פרטי)

מכבי פתח תקווה - הנתנייתי שמצטרף לסגל מאמני המחלקה

במחלקת הנוער של מכבי פ"ת הסתיים הליך מינוי המאמנים ללא תחלופה גדולה. עם זאת, יוסי בן שטרית, שמזוהה עם מחלקות הנוער הנתניינתיות, מצטרף לסגל מאמני המחלקה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מחלקת הנוער של מכבי פ"ת נהנתה מעונת שיא - עונה שבה קבוצת הנוער זכתה באליפות המדינה, למרות ששלושה משחקניה שירתו נאמנה פרק זמן משמעותי את קבוצת הבוגרים, עונה שבה קבוצת נערים ב' זכתה בדאבל, קבוצת נערים א' זכתה בגביע המדינה וקבוצות בכל השנתונים הצעירים יותר היו מובילות בליגות שבהן שיחקו. ההצלחה הגדולה אינה נותנת לראשי המחלקה, המנכ"ל - אופיר לוזון, והמנהל המקצועי - ליאור רדלר, את הסיבות לנוח על זרי הדפנה. בסופ"ש האחרון הושלם שיבוץ מאמני המחלקה לעונה הבאה מתוך מטרה שזו תהיה עונה לא פחות ואפילו מוצלחת יותר מזו האחרונה.

חלק גדול ממאמני המחלקה בעונה האחרונה נשארו לעונה נוספת במחלקה, עם זאת, הפנים החדשות הן של המאמן הנתניינתי הוותיק, יוסי בן שטרית, שמונה למאמן קבוצת נערים ב'. יוסי בן שטרית אימן בעונה האחרונה את קבוצת נערים ב' של מכבי נתניה. לאורך השנים אימן בהצלחה בקבוצות הגיל השונות במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ואף הוביל את קבוצת נערים א' לזכייה בגביע המדינה בשנת 2018. בעונות האחרונות אימן במחלקת הנוער של מכבי נתניה ובמקביל עבד כעוזרו של תומר קשטן באימון קבוצות בוגרים בליגה הלאומית. בר וייצמן ישמש כעוזרו של יוסי בן שטרית באימון קבוצת נערים ב' של מכבי פ"ת.

כצפוי ובאופן הטבעי ביותר, תמיר לוזון - שהוביל את קבוצת הנוער לזכייה באליפות מרשימה, ימשיך בתפקידו כמאמן קבוצת הנוער. טל מצ'יורו יעזור לו במלאכת האימון.

עדי מישאל, שהוביל את קבוצת נערים א' לזכייה בגביע, ימשיך עונה נוספת בשנתון זה יחד עם קבוצת שנתון 2008 - שזכתה בדאבל בשנתון נערים ב'. נועם סדן ישמש כעוזרו.

עוברים לקבוצות נערים ג': נאור לוזון ישמש כמאמן קבוצת הדרום, ישמשו כעוזריו, פלא מרוז וסימון בלאלוב. את קבוצת הצפון יאמן קובי זכריה, לצד מושיקו אברהמי, שישמש כעוזרו.

את רשימת מאמני החטיבה הצעירה ניתן לראות בתמונה שמתחת לפסקה זו.

ייתכן שזו תמונה של ‏טקסט שאומר '‏שיבוץ מאמני המחלקה הצעירה 24/25 ע.מאמן מאמן ראשי אופק כהן שנתון שניר אגמי קבוצה דייגו נילני 2011 12 סלמן ילדים א' סבסטיאן סיידמן 2011 אלירן סלמן אוהד חיים ילדיםא' 2012 עידן בבאי ילדיםב' אורן חיטין 2012 אבי מעתוק שי שבי ילדיםב' 2013 איתי טאוב ילדיםג' הראל מימון הראלמימון 2013 מוניר חן ילדיםג' דןכרמל 2014 גיא גיאהורביץ טרום רועי רועיודלר ודלו 2014 יועד וזניק טהוםא' יועד רזניק 2015 רועי ודלר טרוםב' 2016 טוום ג'‏'‏


נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

נוער - על, זמן לבחירת תגלית העונה

חדש באתר

שחקן שהרשים בקבוצת בוגרים שזכתה בתואר, שחקנים שהרשימו בעונה ראשונה כשחקני נוער, שחקן ששילב בין בוגרים לנוער - אלה המתמוד...